Twee dagen in ons leven.

19 oktober 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hallo leuke mensen,

Na duizenden beloftes hebben we dan eindelijk de onderwatercamera beelden en een sprekende menukaart bij de video's geplaatst. Er staan nu twee filmpjes van de onderwatercamera op, maar er zijn er meer. Die komen later of in Nederland wel een keer langs.

Donderdag waren we allemaal nog moe van de dag ervoor die helemaal volgepakt was. Het vroege wakker worden was deze keer toch iets lastiger dan verwacht. Gelukkig ging het eenmaal beter toen we op stage waren. In de middag hebben Ruud, Mariëlle en Lisanne weer een andere supermarkt van hun lijst kunnen vinken. Want ja, de bucketlist van Mariëlle en Lisanne bestaat uit het bezoeken van zoveel mogelijk verschillende supermarkten. Nu is het zo dat Ruud al sinds week 1 een leuk tentje in Punda heeft gezien waar je lekker kan eten. Vanavond was het dan eindelijk zover dat we er met twee huisgenoten gingen eten. Wat was het lekker! De jongens hadden mega grote hamburgers die je niet eens in je handen kon vasthouden. De dames hadden allebei enorme wraps die helemaal vol zaten. Al met al waren we erg voldaan en konden we na een lekker ijsje terug naar ons huis gaan.

Toen we thuis waren voelde het als half 10, maar was het nog maar half 8. Een goed moment om een leuke film te gaan kijken. Mariëlle en Lisanne gingen de film Maleficent kijken (want we willen zo snel mogelijk deel 2 hier in de bios zien). Na 5 minuten was Ruud ook wel geïnteresseerd en heeft de film verder meegekeken. Daarna zijn we allemaal lekker vroeg ons bed ingedoken.

Op vrijdag is Ruud helaas ziek thuisgebleven en hebben Mariëlle en Lisanne aan het onderzoek gewerkt. De dagen in de airco zijn toch wel echt heerlijk, dat is het enige moment waar we echt afkoelen. Helaas zijn Mariëlle en Lisanne eerder naar huis gegaan door opkomende griepverschijnselen bij Mar. We hebben thuis lekker op bed gelegen, dutjes gedaan en filmpjes gekeken. In de middag hebben we uiteindelijk nog een paar spelletjes gedaan. Rond half 7 begon Mariëlle weer op te knappen en hebben we het eten gekookt. Ruud ligt daarentegen nog wel ziek op bed, hopelijk knapt hij snel weer op na een goede nachtrust. We hopen dat het alsnog een leuk weekend mag worden, we hebben er namelijk nog maar 4 te gaan...

Fijn weekend allemaal!

1. Alide:
    19 oktober 2019
    Zo leuk om Jaanchie nog weer even terug te horen 😊! Leuk hoor, die filmpjes! Beterschap voor de zieken... dat is minder leuk! Hopen dat het snel weer okee is. Hoe is’t met de regen? Valt mee of is de regentijd wel echt begonnen?
  2. Mirjam:
    Die menukaart. Geweldig!
    Nog maar 4 weekenden.🤤 Wat gaat het snel opeens. Heerlijk om je weer thuis te hebben Lies, maar ik geniet zo van jullie verhalen en foto's. Dat mag nog wel een poosje doorgaan.
    Beterschap voor de zieken. Fijn weekend.
  3. Jolita:
    19 oktober 2019
    Super leuk om dit nog een keer te zien. Is voor ons al weer 3 jaar geleden maar het is nog steeds dezelfde komiek. Fijne tijd nog daar.