Iets met regen

20 september 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Een speciale blog voor één avond.. dat moet dan toch wel heel speciaal zijn.

Vorige week donderdag kwamen we een tentje tegen waar we ook wel een keertje zouden willen eten. Vanavond leek het ons leuk om daarheen te gaan. Dus met nog 3 andere huisgenoten zijn we weer naar Punda gereden. We hadden alleen nog niet gerekend op een weeromslag. Hier kennen ze namelijk het fenomeen: regenseizoen. Dat heeft duidelijk zijn intrede gemaakt. Helemaal leuk aangekleed stapten we met een klein beetje miezer de auto in. Onderweg begon het wel iets harder te regenen, maar nog niet bijzonder. Na 5 minuten rijden kwamen we bij onze vaste parkeerplaats vlakbij en konden we binnen 5 minuten lopen bij het restaurant zijn. Het begon steeds harder te regenen en we wilden toch maar niet buiten zitten. We waren wat anders aan het zoeken online onder de luifel toen het ineens begon te storten. We hadden allemaal ontzettende honger en we waren toch al nat, dus we besloten maar gewoon naar de auto te rennen. Uiteindelijk zo doorweekt had het geen zin meer om te rennen. Bij de parkeerplaats aangekomen hebben we maar een biertje gekocht om bij te komen. Meteen doorgereden naar een lokaal Surinaams afhaalrestaurant en allemaal een asociaal grote bak eten meegenomen. We eten waarschijnlijk tot volgende week donderdag Surinaams.

Lisanne en Mariëlle hadden troostvoer nodig en we zijn maar een mcflurry gaan halen.

Mariëlle & Lisanne zeiknat van de regenGrote bak Surinaams eten

1. Alide:
    20 september 2019
    Hahaha Geweldig! Maar na dat klaagverhaal over de warmte.....moet dit toch heerlijk zijn geweest 😊
  2. Gert Kamphuis:
    Denk ik een foto van een mc flurry te 🙈. Mooi niet. Geniet er van
  3. Oma Janny:
    20 september 2019
    Wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben! Leuk om jullie verhalen te lezen over het lesgeven, het zwemmen, het snorkelen enz. Jullie hebben een gezellig vriendengroepje.
    Vandaag hadden jullie met recht een "kletsnatte"overval!
    Alle goeds, opa Berend en oma Janny
  4. Annet:
    21 september 2019
    Wat super leuk om jullie reisverhalen te lezen! Zo, dat was een verrassing na zoveel warmte. Even een bak met regen. Toppers zijn jullie hoor. Lesgeven in de warmte. Succes verder. En.. wie wint er nu meestal bij de spelletjes? Of wisselt dat wel? Fijn weekend samen. Geniet ervan.