Happy birthday to you

22 september 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Lieve allemaal,

Het is weer weekend, tenminste nadat we een onderzoeksdagje hadden. We waren wel echt toe aan weekend, want zoals Lisanne dat zo mooi kan zeggen: 'Onze hoofden waren pudding.'

Vrijdagmiddag zijn we tegen alle waarschuwingen in lekker naar een winkelcentrum geweest. Ruud heeft in de wijk eromheen mooie foto's gemaakt en Lisanne en Mariëlle hebben zich vermaakt in Renaissance. Een winkelstraat in een groot fort, met aan het eind uitzicht op Het andere deel van Willemstad en de pontjesbrug. Heel veel geld uitgeven hebben we niet gedaan want het waren dure winkels, maar het was wel gezellig.

Lisanne bij de HandelskadeMariëlle bij de handelskadeDe HandelskadeOtrabandaRenaissance

's Avonds hebben we gezellig gezwommen, spelletjes gedaan, drankje erbij.. lekker zoals heel vaak.

Zaterdag zijn we met bijna alle huisgenoten naar Kleine Knip gereden, naar een strand met mooi uitzicht. Hier hebben we heerlijk de hele middag gelegen en als afsluiting zijn we dan toch eindelijk bij McDonalds beland. De rijst komt ons ondertussen echt de neus uit. 's Avonds zijn we met z'n allen weer naar Zanzibar gegaan, om Lisanne's verjaardag in te luiden. Nadat happy birthday uit de speakers klonk zijn we lekker naar huis gegaan om nog even te relaxen.

Verjaardag van Lisanne

Om 2 uur lag iedereen in bed en wilden Lisanne en ik ook gaan. Maar tot onze verrassing moesten we eerst op kakkerlakkenjacht. Die dacht zich te nestelen tussen Mariëlle's muur en kast. Tot onze verbazing heeft niemand onze agressieve jacht opgemerkt en konden ze gewoon doorslapen.

Zondag hebben we heerlijk uitgeslapen en daarna taart gegeten voor Lisanne's verjaardag. De middag gaan we afsluiten op het strand: playa forti.

Gekke mensen in het water

Wij wensen jullie vast een fijne week en zodra er weer wat interessants te melden is, hoor je van ons.

Oh ja.. het is nog steeds regenseizoen, dus om de zoveel tijd miezert het even of begint het even met onweren. Maar het is nog steeds smerig warm :D

Liefs van ons <3

1. Mirjam:
    22 september 2019
    Heerlijk verhaal weer. En prachtige foto's. Fijne verjaardag lieve Lies!
  2. Alide:
    23 september 2019
    Gefeliciteerd Lisanne! Zo leuk om ook weer foto’s te zien, prachtig!!
  3. Marjolein:
    23 september 2019
    Wij (familie van jullie huisgenoten Fabian en Matthijs) lezen dit weblog nu ook mee. Leuk hoor, al die info, die we nu wèl krijgen! 😉🏝Veel plezier èn wie wint er met de spelletjes?🙉
  4. Marielle:
    Hahaha! Geweldig 😂 meestal wint Matthijs