Niks gaat zoals je denkt

26 oktober 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hello sunshines,

Woensdag hebben we weer een dagje stage gedraaid. Mariëlle moest weer invallen bij groep 3 en Ruud en Lisanne gewoon in hun eigen klas. De kinderen waren wat drukker vandaag, maar dat hoort er soms ook bij. We zijn naar huis gereden en toen zijn we vooral bijgekomen van de stagedagen. Wel hebben we nog een paar boodschappen gedaan en gekookt. Verder hebben we een rustig avondje gehad en lekker vroeg ons nest in gekropen.

Donderdag kon Mariëlle eindelijk weer in haar eigen groep stage lopen. Ruud en Lisanne zouden samen aan het onderzoek gaan, maar Lisanne moet invallen in haar eigen klas. We hebben een leuke ochtend gehad en zijn voldaan naar huis gereden. Waar we vervolgens met zijn drieën richting Punda zijn gereden om lekker te lunchen en souvenirs te halen. Het lunchen hebben we heerlijk bij la boheme gedaan, ondertussen onze favoriete plek. Ook voor de souvenirs zijn we grote deel geslaagd. Daarna zijn Mariëlle en Lisanne richting Zanzibar gereden om een manicure te nemen. Helaas gingen ze net sluiten toe we aankwamen, dus een afspraak voor vrijdag gemaakt. 's Avonds hebben we alle drie lekker een film gekeken.

Vrijdag zouden we eindelijk met zijn drieën aan het onderzoek werken. Alleen toen we het schoolplein opliepen werd Mariëlle meteen aangesproken om weer in te vallen voor groep 3. Ruud en Lisanne hebben gelukkig wel veel meters kunnen maken met het onderzoek, want we hebben nog maar 2 weken...

In de middag is Ruud met Noor (vriendin van een huisgenoot) weer naar Punda gegaan. Mariëlle en Lisanne zijn opnieuw naar Zanzibar gereden en hebben een heerlijke manicure gehad. Nu lopen we eindelijk weer met mooie nageltjes rond. 's Avonds is Ruud met het huis meegegaan naar het happy hour. Mariëlle en Lisanne zijn met zijn tweeën naar de visserij gegaan en hebben heerlijk verse vis gegeten. Daarna lekker naar huis gegaan voor een rustig avondje met een filmpje. We gaan zo lekker slapen met als leuk vooruitzicht dat Lisanne haar broers morgen komen :).

Goodbye and see you soon.

1. Alide:
    26 oktober 2019
    Jullie titels zijn altijd zo leuk! 😂
    Maar het klinkt weer heerlijk allemaal....nageltjes gezien, prachtig! Even lekker door Punda slenteren... zou ik ook nog wel ff willen. Geniet nog! 😘