Geweld van de natuur

28 oktober 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Lieve allemaal,

Zaterdagochtend zijn we 'vroeg' opgestaan. Vroeg tussen aanhalingstekens want 8 uur is echt uitslapen voor ons. Maar goed, in de auto naar Shete Boka, vijf prachtige baaien aan de noordkust van Curaçao. De noordkust is een stuk ruiger dan de stranden aan de zuidkant. Na wat hobbelige off-road routes kwamen we een voor een bij de baaien aan en wat is het gaaf om te zien. Prachtig beeld om water zo hoog in de lucht geschoten te zien worden. Misschien heet een van de baaien daarom ook wel Boka Pistol. Lisanne en Mariëlle hebben meteen een nieuwe vriend gemaakt.

Shete BokaShete BokaShete BokaShete BokaShete BokaMariëlle en Lisanne met hun nieuwe vriend

Zaterdagmiddag thuisgekomen zijn we even lekker in het zwembad gedoken, want die is ondertussen weer schoon. Na een paar uur bijgekomen te hebben was het toch echt nodig om even aan school te werken, dus hebben we dan ook maar braaf gedaan. Daarna is Lisanne naar haar broers gereden om samen lekker te gaan eten, want die zijn ondertussen ook op het mooie Curaçao aangekomen. 'S avonds zijn we met z'n allen naar Cabana gegaan, want Maan en Tony zouden daar optreden. Echt een topavond

Met z'n allen bij CabanaMariëlle bij Cabana

Zondag zijn Lisanne en Mariëlle naar Livingstone gereden om met de broers van Lisanne spelletjes te doen. Heerlijk want op de kamer hebben ze airco. Daarna zijn we doorgereden naar het strand bij Jan Thiel, waar de andere huisgenoten ook lekker in de zon lagen. Hier hebben we heerlijk de hele middag gelegen. 'S avonds zijn we met bijna alle huisgenoten naar een andere stagiair gereden om pizza te eten. Echt super lekker, want onze ovens werken niet. Een hele gezellige avond. Daarna is iedereen lekker op tijd gaan slapen, want de nacht ervoor was wat kort..

Maandagochtend zijn wij weer naar stage geweest. Eerst met de hele school de Kinderboekenweek geopend en daarna aan de slag. Lisanne en Ruud voor de klas en Mariëlle met het onderzoek.

De middag hebben we lekker rustig aan gedaan. Ruud en Mariëlle thuis en Lisanne bij haar broers.

Veel liefs van ons