Eerste sprong in het diepe

26 september 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Lieve allemaal,

Zoals gezegd zijn we zondag naar Playa Forti gereden. Een klein strand, maar nog interessanter: een klif van 12 meter hoog. Die moest natuurlijk even getest worden en de jongens zijn er vanaf gesprongen, de meiden durfden het niet aan. (Filmpjes staan bij video’s) Bovenop de rots hebben we daarna heerlijk een frietje en een cocktail gehad, om daarna weer terug in de auto te stappen.

Playa FortiCocktailtje bij Playa Forti

Elke keer als we naar het westen van Curacao rijden, komen we langs Playa Jeremi en we besloten maar een keer te gaan kijken. Echt een succes was dat helaas niet.. smerig water, klein strand en kleine kwallen. Je ziet ze bijna niet, maar steken doen ze wel. We blijven niet te lang liggen en gaan op de terugweg lekker verse smoothies halen aan de kant van de weg.

SmoothietentjeVerse smoothies

Helaas begint nu de werkweek weer en is iedereen weer druk. Maandag kon Mariëlle rustig in de airco opstarten, maar vanaf dinsdag staat iedereen weer voor de klas. We draaien steeds langere dagen in ons eentje voor de klas, dus het begint steeds leuker te worden.

Gelukkig morgen nog een rustig onderzoeksdagje en daarna gaan we kijken bij de vossenjacht van onze school, inclusief hapje en drankje! Super veel zin in

Liefs van ons ♥️